مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:152023-01-07سياسي

بیانیه حوزه علمیه اصفهان در محکومیت اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس مرجعیت


مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان با صدور بیانیه ای ضمن محکمیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت نوشت: از تمامی دستگاه های مسؤول از جمله وزارت خارجه و قوه قضاییه درخواست پیگیری عاجل و حقوقی کامل از مجامع بین المللی و ذی صلاح را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان، مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان با صدور بیانیه ای اهانت به ساحت مقدس و عظیم مرجعیت و رهبری عالم اسلام را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: مجله موهون فرانسوی خلاف شعار کشورش و در راستای منافع غرب، اهانت وقیحی به ساحت مقدس و عظیم مرجعیت و رهبری عالم اسلام نمود.

همچنین با اشاره به این که اینها شعار آزادی می دهند ولی حتی برای مسلمانان کشور خود اندک احترامی قائل نیستند افزود: تفسیری که دولتمردان فرانسه از آزادی دارند، آزادی بیان و عمل فقط برای آن لایه خاصی است که همسو با جریان استکبار در عالم حرکت می کنند که تعدادشان کم است ولی سر و صدای شان زیاد است.

در ادامه نیز آمده است: نشریه ای که روزی فقط با یک انتقاد کوچک از رژیم جعلی صهیونیست جریمه و پلمپ می شود، روزی با اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و اهانت به چندین میلیارد مسلمان جهان و امروز با اهانت به مرجعیت شیعه و میلیون ها مسلمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حوزه علمیه اصفهان در محکومیت اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس مرجعیت

بیانیه حوزه علمیه اصفهان در محکومیت اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس مرجعیت