مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:302023-01-07فرهنگي

آنها که هنرمند را وادار به سکوت می کنند قطعا از جنس هنر نیستند


نشست خبری آلبوم موسیقی «زار» که جدیدترین اثر تک نوازی «محسن نفر» است، به همراه رونمایی از این اثر با حضور امیرحسین سمیعی (معاون هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران) و میلاد عرفان پور (مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری) در حوزه هنری برگزار شد.

- نشست خبری آلبوم موسیقی زار که جدیدترین اثر تک نوازی محسن نفر است، به همراه رونمایی از این اثر با حضور امیرحسین سمیعی (معاون هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران) و میلاد عرفان پور (مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری) در حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در ابتدای این نشست میلاد عرفان پور بیان کرد: در بین گونه هایی از هنر که در ایران رواج دارد و داشته، گونه هایی هستند که شناسنامه فرهنگ ایران و هر کدام از ما به عنوان یک ایرانی هستند.

یکی از این گونه ها موسیقی ایرانی و ردیف دستگاهی ماست.

موسیقی ایرانی در روزگار کنونی به سبب عوامل و دلایل گوناگون، دچار مشکلاتی است به خصوص در حوزه مخاطب و ما باید کاری کنیم که مخاطب موسیقی ما به موسیقی ایرانی بازگشت داشته باشد.

البته لازمه اش این است که موسیقی در دل خود چاره اندیشی و نوآوری داشته باشد.

او ادامه داد: حفظ و احیای موسیقی ایرانی که با معنا، حکمت، معرفت و فرهنگ اصیل ایرانی آمیخته و انسان ایرانی سال ها با آن زندگی کرده است، جزو الزامات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنها که هنرمند را وادار به سکوت می کنند قطعا از جنس هنر نیستند

آنها که هنرمند را وادار به سکوت می کنند قطعا از جنس هنر نیستند