مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:152023-01-07فرهنگي

برخی آثار عبدالحمید قدیریان در جهت احیای هنر نگارگری است


آیین گشایش نمایشگاه نقاشی و مجسمه عبدالحمید قدیریان با عنوان «نور هدی نور حسین (ع) است و بس» و رونمایی از کتاب «هم پای نور» با حضور جمعی از مسوولان در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

- در آیین گشایش نمایشگاه نور هدی نور حسین (ع) است و بس مطرح شد برخی آثار عبدالحمید قدیریان در جهت احیای هنر نگارگری است آیین گشایش نمایشگاه نقاشی و مجسمه عبدالحمید قدیریان با عنوان نور هدی نور حسین (ع) است و بس و رونمایی از کتاب هم پای نور با حضور جمعی از مسوولان در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این نمایشگاه عصر روز جمعه ـ 16 دی ماه ـ در نگارخانه اصلی این مجموعه افتتاح شد و تعداد 48 عدد تابلوی نقاشی و 6 مجسمه برنزی در معرض نمایش قرار گرفت.

این مراسم با حضور محمدَحسین نیرومند مشاور عالی وزیر در امور هنری و سینمایی، مجید شاه حسینی پژوهشگر و مدرس دانشگاه، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری، مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد حبیبی مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح و جمعی از مسئولان و هنرمندان به اجرا درآمد.

در ابتدای مراسم ابوالفضل همراه، رییس فرهنگسرای نیاوران ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و تقدیر از آثار استاد قدیریان، برگزاری نمایشگاه مذکور را یکی از ارزشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی آثار عبدالحمید قدیریان در جهت احیای هنر نگارگری است

برخی آثار عبدالحمید قدیریان در جهت احیای هنر نگارگری است