مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:002023-01-07فناوري

موتور جستجوی گوگل رقیب جدی پیدا کرد


با تصمیم مایکروسافت برای استفاده از برنامه هوش مصنوعی چت جی پی تی (ChatGPT) در موتور جستجوی بینگ، گوگل برای نخستین بار در 20 سال گذشته ممکن است با رقابت روبرو شود.

- با تصمیم مایکروسافت برای استفاده از برنامه هوش مصنوعی چت جی پی تی (ChatGPT) در موتور جستجوی بینگ، گوگل برای نخستین بار در 20 سال گذشته ممکن است با رقابت روبرو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اپلیکیشن هوش مصنوعی چت جی پی تی ساخت شرکت OpenAI که اواخر سال 2020 به سرعت همه گیر شد، به عنوان ناجی یا نابودگر همه چیز، از استانداردهای آموزشی آکادمیک تا کل حرفه بازاریابی، توصیف شده و اکنون نوبت به موتورهای جستجو رسیده است.

گوگل به عنوان حاکم بلامنازع بازار جستجوی اینترنتی شناخته شده است اما بسیاری می گویند چت جی پی تی می تواند برتری این شرکت را به چالش بکشد.

وب سایت اینفورمیشن گزارش کرده است که مایکروسافت و شرکت OpenAI سرگرم همکاری برای یکپارچه کردن این فناوری در موتور جستجوی بینگ مایکروسافت هستند.

مایکروسافت یک میلیارد دلار در سال 2019 در OpenAI سرمایه گذاری کرد و به نظر می رسد این سرمایه گذاری در حال به ثمر نشستن است.

بینگ در بیش از یک دهه گذشته، عرصه را به گوگل واگذار کرده است اما گنجانده شدن فناوری چت جی پی تی، ممکن است دلیل قانع کننده ای باشد که کاربران را ترغیب کند به جای گوگل، از بینگ استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتور جستجوی گوگل رقیب جدی پیدا کرد

موتور جستجوی گوگل رقیب جدی پیدا کرد