مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:102023-01-07سياسي

معرفی سردارسلیمانی مصداق جهاد تبیین است


مدیرکل کتابخانه های استان همدان معرفی شخصیت سردارسلیمانی را مصداق بارز جهاد تبیین دانست و از توجه به این مهم در کتابخانه های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، عاطفه زارعی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی اظهار کرد: سردارسلیمانی دارای شخصیتی جامع و در ابعاد مختلف بود که شناخت هر کدام از این ویژگی ها می توانند الگویی برای نسل جوان باشد.

وی گفت: تاکنون 120 عنوان کتاب در حوزه موضوعی سردار سلیمانی نوشته و به چاپ رسیده که تعدادی از آنها در کتابخانه های عمومی با حضور جوانان و نوجوانان تبیین و بررسی شده است.

  مدیرکل کتابخانه های استان همدان افزود: شهید سلیمانی نگاه ویژه به تمام زنان جامعه اعم از باحجاب و کم حجاب داشت و برای مادران و همسران شهدا ارزش و احترام خاصی قائل بود.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی کتابخانه های عمومی توسعه فضاها به منظور ارائه خدمات مطلوب است افزود: کتابخانه های عمومی از زیرساخت های اصلی جوامع دانش بنیان و یکی از عوامل مهم در تحقق شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری هستند.

زارعی افزود: کتابخانه های عمومی رسالت سنگینی بر دوش دارند و برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در جامعه باید همه اقشار و گروه های سنی را در برگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سردارسلیمانی مصداق جهاد تبیین است

معرفی سردارسلیمانی مصداق جهاد تبیین است