مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:502023-01-07سياسي

آمارهای بالای طلاق و سقط جنین در قم، شایسته و پسندیده نیست


آمارهای بالای طلاق و سقط جنین در قم، شایسته و پسندیده نیست که باید با استفاده از ظرفیت های مردمی این اتفاقات را کاهش دهیم.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: آمارهای بالای طلاق و سقط جنین در قم، شایسته و پسندیده نیست که باید با استفاده از ظرفیت های مردمی این اتفاقات را کاهش دهیم.

سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز شنبه 17 دی ماه در جلسه ستاد ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: قم از نظر نیروی انسانی و گروه های مردمی ظرفیت کم نظیری دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی از این گروه ها می توانند در سطح ملی اثربخش باشند، مطرح کرد: در مجموعه مدیریت استان آمادگی داریم از این گروه ها و تشکل های مردمی حمایت کنیم.

استاندار قم با بیان اینکه این گروه ها همیشه از مسئولین جلوتر و دغدغه مندتر بوده اند، عنوان کرد: باید تلاش شود تشکل ها و گروه هایی که فعال هستند در سال آینده مورد حمایت بیش تری قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه موضوع جمعیت و خانواده یک موضوع خاص و حیاتی است، خاطرنشان کرد: استان قم می تواند در سال آینده در حوزه حمایت از این تشکل ها نیز استان نمونه و الگو باشد.

شاهچراغی با بیان اینکه نظارت در قم از نظر مساحتی سخت و پیچیده نیست، تصریح کرد: آمارهای بالای طلاق و سقط جنین در قم، شایسته و پسند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای بالای طلاق و سقط جنین در قم، شایسته و پسندیده نیست

آمارهای بالای طلاق و سقط جنین در قم، شایسته و پسندیده نیست