مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:302023-01-07ورزشي

جام تیراندازی هم به اصفهان آمد


تیم تیراندازی با تفنگ بانوان سپاهان پس از هفت هفته توانست جام قهرمانی را برای اصفهان کسب کند و مدال طلا بر گردن دختران اصفهان انداخته شد.

- هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بانوان به میزبانی تیم شهید زین الدین قم در سالن 80 خط سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان دیدارهای هفته پایانی مسابقات، تیم سپاهان توانست در رقابتی حساس تیم تیگرا را شکست داده و بر سکوی نخست این فصل از رقابت ها ایستاد.

نجمه خدمتی، فاطمه امینی، آرمینا صادقیان، فاطمه شهباز،فاطمه صالحی، الهام نصیری و زهرا کریمی بازیکنان سپاهان بودند که با هدایت مریم قاسمی در این رقابت های کشوری شرکت کردند و خدمتی، صادقیان و امینی بازیکنان ملی پوش طلایی پوشان بودند که توانستند در مجموع این هفت هفته خوش درخشیده، در تمام هفته ها به جمع هشت بازیکن برتر رقابت ها راه پیدا کردند و در فینال رقابت کردند.

همچنین در بخش انفرادی و فینال مسابقات لیگ شمشیربازی نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه امینی با برتری برابر رقبا به ترتیب بر سکوهای سوم، چهارم و پنجم ایستادند و قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بانوان شدند.

فاطمه شهباز، سرپرست تیم تیراندازی با تفنگ سپاهان پس از قهرمانی طلایی پوشان در این رقابت ها، اظهار می کند: تیم تیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام تیراندازی هم به اصفهان آمد

جام تیراندازی هم به اصفهان آمد