مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:252023-01-07سياسي

لزوم استفاده از اقوام و مذاهب مختلف در صداوسیمای سیستان و بلوچستان


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خواستار استفاده از اقوام و مذاهب مختلف در صداوسیمای استان شد و گفت: باید محتواهای مختلف را عرضه کنید تا مخاطب قادر باشد همه نیازهای خود را از تلویزیون ملی دریافت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان،  آیت الله مصطفی محامی امروز در دیدار علیرضا کیخا مدیرکل صداوسیمای استان با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر نقش صدا وسیما به مثابه یک دانشگاه عمومی، اظهار داشت: چنین تعبیری برای این سازمان افتخار و در عین حال مسئولیت آفرین است.

امام جمعه زاهدان یا تاکید بر نقش آفرینی صداوسیما در تراز گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: برای رسیدن به چنین جایگاهی دریایی از کار وجود دارد که به همه آن ها نمی توان پرداخت اما در حدی که می توانیم باید شروع کنیم.

آیت الله محامی بیان داشت: نقطه آغاز کار این است که ایمان و باور داشته باشیم که با جایگاه مطلوب فاصله داریم و اگر نگاه متفاوت داشته و از خود راضی باشیم دیگر رشدی نخواهیم داشت و تحولی رخ نمی دهد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: نکته مهم وجود عزم جدی برای انجام کار است زیرا در گذشته از عملکرد صداوسیمای استان گزارش های خوب ارائه و حرف و ایده های خوبی نیز مطرح می شد اما مشکل این بود که یا گزارش ها غیر واقعی بود یا به حرف ها عمل نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از اقوام و مذاهب مختلف در صداوسیمای سیستان و بلوچستان

لزوم استفاده از اقوام و مذاهب مختلف در صداوسیمای سیستان و بلوچستان