مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:252023-01-07بين الملل

هکرهای روسی سراغ دانشمندان هسته ای آمریکا رفتند


یک تیم هک روسی معروف به رودخانه سرد (کولد ریور)، سه لابراتوار تحقیقات هسته ای آمریکا را در تابستان گذشته هدف حمله قرار داد.

- یک تیم هک روسی معروف به رودخانه سرد (کولد ریور)، سه لابراتوار تحقیقات هسته ای آمریکا را در تابستان گذشته هدف حمله قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق آمار اینترنتی که توسط رویترز مشاهده شده است و اظهارات پنج کارشناس امنیت سایبری، در فاصله اوت تا سپتامبر سال 2022 که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه اعلام کرد روسیه برای دفاع از سرزمین خود از تسلیحات هسته ای استفاده خواهد کرد، گروه کولد ریور، سه لابراتوار بروک هون، آرگون و لابراتوارهای ملی لارنس لایومور را هدف قرار دادند.

این هکرها صفحات ورود به سیستم جعلی برای هر کدام از این موسسات ساختند و به دانشمندان هسته ای ایمیلی ارسال کردند تا از این طریق بتوانند به کلمه عبور آنها دست پیدا کنند.

رویترز در بررسی خود موفق نشد دریابد آیا این لابراتوارها هدف قرار گرفته اند و یا رخنه به آنها موفقیت آمیز بوده است یا خیر.

موسسات مذکور هم حاضر نشدند در این باره توضیح دهند.

به گفته محققان امنیت سایبری و مقامات دولتی غربی، گروه کولد ریور از زمان آغاز جنگ اوکراین، کمپین هک علیه متحدان کی یف را تشدید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هکرهای روسی سراغ دانشمندان هسته ای آمریکا رفتند

هکرهای روسی سراغ دانشمندان هسته ای آمریکا رفتند