مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:102023-01-07اقتصادي

محصولات 22 واحد صنعتی ابهر صادر می شود/ استقرار شرکت دارویی در ابهر


فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه از 220 واحد صنعتی در شهرستان، محصولات تولیدی 22 واحد صادر می شود گفت: در صدد هستیم برای نخستین بار یک شرکت دارویی را در ابهر مستقر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد ذالقدر فرماندار شهرستان ابهر در بازدید از خبرگزاری فارس در رابطه با بالا بودن تعداد پروژه های نیمه تمام این شهرستان اظهار داشت: ما در شهرستان یک سری پروژه مربوط به سفر، یک سری هم مربوط به تملک دارایی و یکی سری از پروژه ها هم ملی داریم که هنوز تکمیل نشده است.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه پیگیر پروژه های ملی هستیم، تصریح کرد: یک سری از پروژه ها هم استانی است مثلا استخر و یا فاضلاب شهری که آغاز و متاسفانه نیمه کاره رها شده است که در صدد احیای این پروژه ها هم هستیم.

وی از 3 پروژه جدید در شهرستان خبر داد و گفت: در همین خصوص یک تفاهم نامه 2 هزار میلیارد تومانی با وزارت دفاع منعقد کرده ایم که در حال پیگیری بقیه اقدامات در این رابطه هستیم.

ذوالقدر ایجاد شهرک مسکونی توریستی را یکی از طرح های جدید عنوان کرد و افزود: ایجاد پارک جنگلی در دو فاز یکی در فاز جنگلی و دیگری در بحث توریست و همچنین طرح سوم، طرح المان شهری است که امیدواریم با کمک مسوولان ملی و استانی این سه طرح در این شهرستان به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات 22 واحد صنعتی ابهر صادر می شود/ استقرار شرکت دارویی در ابهر

محصولات 22 واحد صنعتی ابهر صادر می شود/ استقرار شرکت دارویی در ابهر