مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:052023-01-07اقتصادي

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان البرزی


از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 324 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان مورد حمایت و پنج دهک پایین این استان پرداخت شده است.

- کرج- معاون کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 324 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان مورد حمایت و پنج دهک پایین این استان پرداخت شده است.

کیومرث عدل بخش در گفت وگو با خبرنگار مهر با تأکید بر اینکه اصلی ترین هدف این نهاد توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال زایی و خودکفایی است گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 324 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به نیازمندان و مددجویان مورد حمایت این نهاد پرداخت شده است وی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال از طریق برخی بانک های عامل استان و همچنین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت انجام می شود افزود: به منظور مساعدت به مددجویان مجری طرح های خودکفایی، امسال دوره بازپرداخت تسهیلات 100 میلیون تومانی اشتغال از 60 ماه به 84 ماه افزایش یافته است.

عدل بخش با توجه اجرای 3 هزار و 370 مورد تسهیلات اشتغال برای مددجویان و پنج دهک پایین درآمدی در البرز توسط این نهاد ایجاد شده که در مجموع 356 میلیارد تومان شامل 324 میلیارد تومان از بند تبصره 16 در تعامل با بانک ها، 18 میلیارد تومان از محل تبصره 18 دستگاه های اجرایی استان و صندوق کارآفرینی امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان البرزی

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان البرزی