مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:562023-01-07سياسي

خط انتقال آب دریای عمان به اصفهان، اواخر سال آینده آبگیری می شود


مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که در یک سال گذشته برای حق آبه مردم و مدیریت منابع آبی در سطح ملی و وزارت نیرو چه اقداماتی انجام شده، اظهار داشت: مدیریت کلان کشور در دوره جدید نسبت به موضوع آب اصفهان حساسیت و توجه بیشتری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور، معاون اول و وزیر نیرو موضوع آب اصفهان را به عنوان یک اولویت پذیرفته اند، افزود: در یک سال اخیر در موضوع آب اصفهان فراز و نشیب های بسیاری داشته ایم، تغییر رییس حوضه آبریز زاینده رود اتفاق خوبی بود افتاد و شخصیتی در نظر گرفته شد که دارای سوابق خوبی در بحث مسائل عمرانی حوزه آب است.

طغیانی بیان کرد: در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در موضوع آب جلسات متعددی برگزار شد و بر اساس آن دستوری که رییس جمهور در دیدار با نمایندگان استان دادند، اقداماتی انجام شد و هم اینکه رییس حوضه آبریز جدید با کمک مشاور در مورد مسائل زاینده رود مطالعاتی را انجام داده اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه موضوع آب اصفهان در یک سال اخیر به شکل جدی تری بررسی شد و نتایج آن کمک می کند تا آب اصفهان را به سرانجام برسانیم، تصریح کرد:  بخشی از این اقدامات در مسیر کاهش برداشت های غیرمجاز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال آب دریای عمان به اصفهان، اواخر سال آینده آبگیری می شود

خط انتقال آب دریای عمان به اصفهان، اواخر سال آینده آبگیری می شود