مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 08:402023-01-07بين الملل

در چین چه خبر است؟ افزایش مرگ چهره های مشهور


چین ماه گذشته محدودیت های مربوط به کووید سفر خود را کاهش داد که این تصمیم به افزایش چشمگیر شمار مبتلایان منجر شده است و گزاش های حاکی از شلوغی بیش از حد بیمارستان ها و محل سوزاندن اجساد شده است.

-   موجی از مرگ و میرها در میان افراد مشهور در سراسر چین، نگرانی هایی ایجاد کرده است که ممکن است تعداد واقعی مرگ و میر ناشی از کووید-19 بسیار بیشتر از آن چیزی باشد که مقامات گزارش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین،  بسیاری در رسانه های اجتماعی چینی در سوگ درگذشت گونگ جین تانگ در نخستین روز سال نو میلادی در سن 83 سالگی هستند که برای بازی در نقش پدر کانگ در کمدی خانواده کانگ شناخته شده که نخستین بار در سال 2000 به روی آنتن رفت.

  مرگ این بازیگر که چهره ای آشنا در میان چینی ها بودT در حالی از سوی رسانه های این کشور اعلام شد که علت مرگ هنوز نامشخص است.

  ماه گذشته، هواداران اپرای پکن از درگذشت ناگهانی چو لانلان ، سوپرانوی 40 ساله ای که در بازی های المپیک 2008 پکن اجرا کرد، شوکه شدند.

در اعلامیه ای که توسط کالج هنر اپرای پکن منتشر شد، آمده است که چو لانلان که در این موسسه تدریس می کرد، بر اثر بیماری درگذشت.

رسانه های محلی گزارش دادند که خانواده او گفتند که از مرگ او متأسف هستند، اما در مورد علت آن توضیحی ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چین چه خبر است؟ افزایش مرگ چهره های مشهور

در چین چه خبر است؟ افزایش مرگ چهره های مشهور