مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 07:352023-01-07اجتماعي

111 روستای بخش پیرسهراب چابهار در تهدید جدی گرگروها هستند


بخشدار پیرسهراب از توابع چابهار با اشاره به اینکه 111 روستای بخش پیرسهراب چابهار در تهدید جدی گرگروها(فرسایش خندقی خاک) هستند، گفت: اگر جلوی آن با انجام ساخت سازه های آبخیزداری گرفته نشود این گرگروها به عنوان بزرگترین آبکند خندقی کشور روند توسعه .

- 111 روستای بخش پیرسهراب چابهار در تهدید جدی "گرگروها" هستند ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار پیرسهراب از توابع چابهار با اشاره به اینکه 111 روستای بخش پیرسهراب چابهار در تهدید جدی گرگروها(فرسایش خندقی خاک) هستند، گفت: اگر جلوی آن با انجام ساخت سازه های آبخیزداری گرفته نشود این گرگروها به عنوان بزرگترین آبکند خندقی کشور روند توسعه و زیست مردم بخش پیرسهراب و سایر مناطق چابهار و دشتیاری را با مشکل جدی مواجه می کنند و سبب تخریب هزاران هکتار خاک و مهاجرت گسترده مردم می شوند.

عبدالصمد پناد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در چابهار اظهار کرد: پروژه مهار گرگروهای عورکی در سال 1399 با قرارداد اولیه 103 میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شده است و تاکنون 60 میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت شده است.

وی افزود: از مجموع 9 هزار و 600 متر طول سازه آبخیزداری هم اینک چهار هزار و 900 متر تکمیل شده و از کیلومتر پنج تا 6 انجام نشده است و بعد از آن تا انتهای خط در حال انجام است و حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

111 روستای بخش پیرسهراب چابهار در تهدید جدی گرگروها هستند

111 روستای بخش پیرسهراب چابهار در تهدید جدی گرگروها هستند