مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 00:002023-01-06سياسي

دشمن به دنبال خالی کردن هیئات از محتوا و اثرگذاری است


حجت الاسلام باباخانی با بیان اینکه دشمن به دنبال خالی کردن هیئات از محتوا و اثرگذاری است گفت: هیات با بهره گیری از سنت های اصیل و زبان هنر جامعه را متحول کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین اختتامیه رویداد ایده پردازی هیأت استان تهران با حضور حجت الاسلام باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی شامگاه جمعه 16 دی ماه در تکیه نیاوران برگزار شد.

در این آیین، حجت الاسلام مجید باباخانی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی علت محدثه اش هیأت و مسجد بود اما متأسفانه به دلیل دسیسه هایی که اتفاق افتاده و یا کم کاری هایی که صورت گرفته بسیاری از قالب هایی که بعد از انقلاب اسلامی داریم و استفاده کردیم امروز کم فروغ شده و حضور مردم در آنجا کم رنگ شده است مانند مسجد در حالی که مسجد مبدا همه حرکت ها در انقلاب اسلامی بود.

رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی ادامه داد: اما امروز واقعیت قضیه آن است هیأت تعداد بالایی از مردم که قریب به 85 درصد می شود را در طول سال جذب می کند و این اتفاق بزرگی است اما آیا هیأت با آن چیزی که امروز هست آفاتی هم دارد؟ با توجه به جایگاهی که هیأت دارد قطعاً دشمن برای آن برنامه ریزی کرده است خصوصاً دشمنی که شدیداً اهل برنامه ریزی است و اینگونه نیست که او دوره ای عمل کند لذا آفات متعددی به جریان هیأت وارد می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال خالی کردن هیئات از محتوا و اثرگذاری است

دشمن به دنبال خالی کردن هیئات از محتوا و اثرگذاری است