مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:352023-01-06سياسي

انقلاب اسلامی زمینه ساز بالندگی زنان ایرانی


امام جمعه گرگان با اشاره به خدمات بی بدیل انقلاب اسلامی در شکوفایی استعداد بانوان ایرانی، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی زمینه ساز بالندگی زنان ما در جامعه و حتی دنیا شد.

- آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه گرگان با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیزگاری، اظهار کرد: امروز سالروز وفات یکی از مادران اسوه تاریخ است که ادب، وفاداری و ولایتمداری را در وجود فرزندان خود نهادینه کرد.

وی با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا در ایران اسلامی از حضرت ام البنین (س) الگوبرداری کردند، افزود: تاریخ هیچ گاه فراموش نمی کند که مادران و همسران شهدای کشورمان چگونه عزیزان خود را با طیب خاطر و با ایمان قلبی به سعادت الهی روانه جبهه ها می کردند.

خطیب نماز جمعه گرگان با تاکید بر اینکه مادران و همسران شهدا تمام محنت دوری و فقدان عزیزان خود را با نیت حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی تحمل کردند، خاطرنشان کرد: تکریم و تجلیل این اسوه های ایثار و فداکاری بر همه آحاد جامعه اعم از مردم و مسئولان واجب است.

نورمفیدی در ادامه به 17 دی ماه سالروز کشف حجاب توسط رضا پهلوی ملعون اشاره کرد و گفت: رضاخان هم مانند ترفندهای امروز انگلیس و آمریکا تلاش کرد تا به زنان جامعه القا کند که حجاب مانع پیشرفت آنهاست اما وقتی موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی زمینه ساز بالندگی زنان ایرانی

انقلاب اسلامی زمینه ساز بالندگی زنان ایرانی