مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:202023-01-06سياسي

شهید سلیمانی روحی تازه به جبهه مقاومت دمید


امام جمعه موقت اهرم تجلیل از مادران و همسران شهدا را ضروری دانست و گفت: شهید سلیمانی روحی تازه به جبهه مقاومت دمید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اصغر صفری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اهرم عنوان داشت: 16 دی ماه سالروز وفات ام البنین (س) وروز تکریم مادران و همسران شهدا است که این روز و همین طور شهادت سید حسن علم الهدا و هم رزمانش در هویزه به شهادت رسیدند گرامی می داریم.

امام جمعه موقت اهرم ادامه داد: حضرت ام البنین (س) پس از انتخاب به عنوان همسری حضرت علی (ع) در سراسر زندگی خود فرزندان حضرت فاطمه زهرا را بر فرزندان خود مقدم می دانست و بر آنان بسیار محبت می کرد به همین مناسبت روز وفات ام البنبن (س) را به عنوان تکریم مادران و همسران شهدا معرفی کردند.

وی افزود: امروز وظیفه تمام آحاد جامعه بویژه مسئولان است که از این سمبل ها و تندیس های ایثار، مقاومت و شهادت تجلیل کنند و تا زمانی که نقش و مسئولیت داریم باید دین خود را به شهدا و خانواده معظم شهدا به نحو شایسته آنگونه که سردار حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهدا تکریم می کرد تکریم کنیم.

صفری بیان کرد: امروز سالروز شهادت شهید حسین علم الهدا است که حدود 60 نفر از دانشجویان انقلابی در محاصره لشکر مجهز عراق قرار گرفتند در 16 دی ماه سال 1359 در روز اربعین حسینی پس از مقاومت جانانه تا آخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی روحی تازه به جبهه مقاومت دمید

شهید سلیمانی روحی تازه به جبهه مقاومت دمید