مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:202023-01-06اقتصادي

پاسخگویی به مطالبات مردم از وظایف اصلی مدیران است


انتظار می رود که مدیران و مسئولان به مطالبات مردمی پاسخگو باشند و این مهم را وظیفه اصلی خود بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: متأسفانه در ایام هفته شاهد مراجعه تعدادی از شهروندان به دفتر امام جمعه در خصوص نارضایتی از عملکرد دستگاه های اجرایی و پاسخگو نبودن تعدادی از مدیران هستیم.

وی افزود: مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و خدمت رسان باید بدانند که خداوند متعال رسالت خدمت به مردم را بر دوش آنها گذاشته است و باید به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبات مردم از وظایف اصلی مدیران است و انتظار داریم مدیران به بهترین نحو به دغدغه های مردمی بپردازند.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه های این هفته بر رعایت الگوی مصرف گاز، برق و آب توسط شهروندان تأکید کرد و گفت: اسراف و زیاده روی در آموزه های اسلامی جایگاهی ندارد و ناشکری نسبت به نعمت های الهی قلمداد می شود.

وی همچنین به گرانی قیمت خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: شایسته نیست که چندین خانواده با همدیگر هم نتوانند یک خودرو خریداری کنند.

امام جمعه سنندج بر کنترل گرانی اقلام مصرفی مردم و تنظیم بازار تأکید کرد و گفت: انتظار داریم مدیران و تصمیم گیران جامعه برای رفع دغدغه های مردم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به مطالبات مردم از وظایف اصلی مدیران است

پاسخگویی به مطالبات مردم از وظایف اصلی مدیران است