مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 13:152023-01-06اقتصادي

رفع تداخل 5600 پلاک اراضی کشاورزی کشور در دولت سیزدهم


سرپرست سازمان امور اراضی کشور گفت: از هشت هزار پلاک رفع تداخل شده در کشور، پنج هزار و 600 مورد در دولت سیزدهم انجام شده که معادل 70 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی در نشست قرارگاه صدور اسناد مالکیت اراضی که پیش از ظهر امروز در سالن باغستان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از هشت هزار پلاک رفع تداخل شده در کشور، پنج هزار و 600 مورد در دولت سیزدهم انجام شده که معادل 70 درصد است.

وی افزود: در اجرای طرح حدنگاری اراضی کشاورزی هم که در دولت قبل 4 درصد بوده در دولت سیزدهم به رشد 15 درصدی رسیده ایم که نشان دهنده اهمیت این طرح این مهم ملی است.

سرپرست سازمان امور اراضی کشور تصریح کرد: قانون حد نگاری سال 93 تصویب شد و 5 سال به دستگاههای اجرایی فرصت داده شد تا حد نگاری کل اراضی و املاک را انجام دهند.

افلاطونی اضافه کرد: تا پایان سال 98 که پایان 5 ساله قانون حد نگار بود 18 میلیون هکتار از 135 میلیون هکتار اراضی ملی حدنگاری انجام شده است.

وی گفت: پیشبرد طرح حدنگار با تعیین جزییات اراضی و تثبیت مالکیت ها موجب کاهش اختلافات مربوط به مالکیت اراضی کشاورزی می شود و از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی به شمار می رود.

سرپرست سازمان امور اراضی کشور ابراز امیدواری کرد: با صدور اسناد تک برگی برای اراضی کشاورزی بتوانی بزودی شاهد جشن سند دار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل 5600 پلاک اراضی کشاورزی کشور در دولت سیزدهم

رفع تداخل 5600 پلاک اراضی کشاورزی کشور در دولت سیزدهم