مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 12:502023-01-06سياسي

سردارسلیمانی در دفاع از ولایت مماشات نداشت


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار سلیمانی ولایت باور بود گفت: حاج قاسم در دفاع از ولایت با هیچ شخص و حزب و جناحی مماشات نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز سی امین یادواره 110 شهید شهر لالجین و سومین سالگرد شهدای مقاومت و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، استاندار همدان، نیروهای نظامی، امام جمعه لالجین و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و خانواده های ایثارگران، جانبازان و شهدا در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در این مراسم با بیان اینکه این یادواره به پاس رشادت های شهدای گرانقدر این شهر برگزار شده است گفت: این مراسم مزین به نام شهدا و خانواده های شهداست که باید از همه عزیزانی که هر ساله برای تشکیل یادواره شهدا تلاش می کنند تقدیر کرد.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و ثواب آن کمتر از شهادت نیست و این یادواره امسال مصادف شده با سالگرد شهادت سردار و سرباز اسلام حاج قاسم سلیمانی کسی که سال ها زندگی خود را برای فداکاری در راه اسلام و انقلاب گذاشت.

وی ولایت فهم بودن، ولایت باور بودن، ولایت یاور بودن و ولایتمدار بودن را از ویژگی های بارز سردار عنوان کرد و گفت: زندگی حاج قاسم بر زندگی ولایت می چرخید و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردارسلیمانی در دفاع از ولایت مماشات نداشت

سردارسلیمانی در دفاع از ولایت مماشات نداشت