مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 12:452023-01-06سياسي

دانشجویان قشری آگاه هستند


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان گفت: در اسلام مناظره تحت عنوان جدال احسن با حفظ رعایت اخلاق و حقانیت تعریف شده است.

- داوود اسلامی شامگاه دیروز (15 دی ماه) در آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که به همت جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد با بیان اینکه دانشجویان قشری آگاه هستند، اظهار کرد: ضروری است دانشجویان برای حضور در جامعه، هنر فن بیان و سخن گفتن را بیاموزند.

وی با اشاره به اهمیت قدرت استدلال و مناظره، افزود: یادگیری فنون مناظره به خصوص برای قشر دانشجو از این لحاظ که آمادگی حضور در جامعه را پیدا کنند، مفید خواهد بود.

اسلامی با اشاره به استفاده مُغالِطِه برخی از افراد در اسلام جهت به کرسی نداشتن و برتری در یک مناظره، ادامه داد: جدال احسن مسئله ای بود که اسلام به آن تاکید داشت لذا برای یک مناظره اخلاقی ملزم به رعایت برخی قوانین و قواعد هستیم.

این استادیار دانشگاه زنجان با تاکید بر اینکه در مناظره باید به دنبال حق بود و صرفا شکست تیم و حریف مدنظر نباشد، اضافه کرد: لازم است در اجرای این مسابقات کارگاه هایی برای تقویت مناظره کنندگان برگزار شود.

اسلامی با اشاره به تاثیر کارگاه های فن مناظره، اذعان کرد: رسیدن به حق و حقیقت همراه با اخلاق باشد، مناظره علمی و مستند داشتن تاثیر بیشتری در امتیازدهی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان قشری آگاه هستند

دانشجویان قشری آگاه هستند