مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 12:152023-01-06ورزشي

پرسپولیس با نقشه گل محمدی به 20 رسید/ پدیده سازی برای خط حمله


ایمان به یک استراتژی به پرسپولیس کمک کرد تا جشنواره گل خود را در آخرین هفته دور رفت رقابت های لیگ برتر رقم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی 5 بر 1 برابر نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر، به قهرمانی نیم فصل این مسابقات رسید تا خط و نشان محکمی برای تصاحب جام در پایان لیگ بکشد.

سرخپوشان پایتخت در حالی مقابل نساجی جشنواره گل راه انداختند که اصرار یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس روی استراتژی فنی اش تا چند هفته قبل منتقدان زیادی را به همراه داشت اما حالا آنها چاره ای جز تحسین تفکرات سرمربی پرسپولیس ندارند.

جدایی یورگن لوکادیا با مصدومیت شیخ دیاباته همراه شد تا یحیی گل محمدی تصمیم به اعلام لیست بازیکنان اصلی اش در چهار بازی اخیر بدون حضور مهاجم تخصصی بگیرد؛ دیدگاهی که در بازی با استقلال تهران با گلزنی گئورگی گولسیانی مدافع سرخپوشان همراه بود تا این تیم به تک امتیاز بازی سنتی فوتبال پایتخت برسد.

سپس مقابل پیکان تاکتیک های گلزنی سرمربی پرسپولیس نافرجام ماند تا انتقادات از بازی ندادن به مهاجمان داخلی نظیر مهدی عبدی و حامد پاکدل شروع شود.

گرچه دو مهاجم داخلی پرسپولیس فرصت ایستادن در ترکیب را به عنوان بازیکن ذخیره پیدا می کردند اما آنها هم نتوانستند کاری کنند تا ایده یحیی برای بازی بدون مهاجم همچنان اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس با نقشه گل محمدی به 20 رسید/ پدیده سازی برای خط حمله

پرسپولیس با نقشه گل محمدی به 20 رسید/ پدیده سازی برای خط حمله