مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 11:052023-01-06ورزشي

صدرنشینی بیمه تعاون با پیروزی برابر دانشگاه


هفته دوم از رقابت های سوپر لیگ تکواندو با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید که در مهمترین اتفاق مدافع عنوان قهرمانی باخت و صدر جدول را واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته دوم از رقابت های سوپر لیگ تکواندو هم طبق پیش بینی ها در سالن شهید افراسیابی تهران و با حضور سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون و سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی برگزار شد.

در مهمترین دیدار این هفته دو تیم دانشگاه آزاد و بیمه تعاون که بیشترین ملی پوش را در ترکیب خود دارند برابر هم صف آرایی کردند.

بیمه که صفی اوغلو کاراته کای شاخص ترکیه ای را در ترکیب داشت، با برتری این رقیب در کاتای انفرادی، باخت در کاتای تیمی را جبران کرد و در کومیته هم برتر از حریف ظاهر شد و سه امتیاز مهم این مبارزه را به نام خود ثبت کرد.

علیرضا حیدری، مهدی خدابخشی و سجاد گنج زاده مردان پیروز بیمه بودند و برای دانشگاه آزاد هم سامان عدالتی و عبدالله ولدی به پیروزی دست یافتند تا در مجموع کاتا و کومیته نتیجه نهایی 18 بر 12 به سود بیمه روی تابلو ثبت شود.

در این دیدار شکست بهمن عسگری مقابل عدالتی، تساوی صالح اباذری مقابل ذبیح الله پورشیب و برتری سجاد گنج زاده برابر مجید نیکو همت و جبران شکست در رقابت های انتخابی تیم ملی مهمترین نتایجی بود که رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی بیمه تعاون با پیروزی برابر دانشگاه

صدرنشینی بیمه تعاون با پیروزی برابر دانشگاه