مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 10:202023-01-06اقتصادي

پهلوگیری همزمان5کشتی حامل کالای اساسی وکانتینری در بندر شهیدبهشتی


معاون بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پهلوگیری همزمان پنج فروند کشتی حامل کالای اساسی و کانتینری در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، حسین شهدادی با بیان اینکه از تمام زیرساخت ها و تجهیزات تخلیه و بارگیری بندر چابهار جهت پهلودهی کشتی ها و تخلیه و بارگیری کالا استفاده می گردد گفت: اولویت اصلی بنادر و دریانوردی استان تنوع بخشی ارائه خدمات به انواع گروه های کالایی و تمام رویه های گمرکی می باشد.

وی با اشاره تخلیه و بارگیری همزمان پنج شناور در اسکله های بندر چابهار از امکان همزمان تخلیه و بارگیری انواع کالای کانتینری، فله خوراکی و نهاده های دامی، برنج کیسه و انواع مصالح ساختمانی و مواد معدنی خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ده درصد افزایش داشته است.

شهدادی در ادامه بیان کرد: در این مدت انجام عملیات کانتینری با رشد 10 درصد و صادرات مواد غیرنفتی با 3.

5 برابر رشد نسبت به پارسال برخوردار بوده است.

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی استان با اشاره به ضرورت تأمین به موقع کالاهای اساسی و نهاده های دامی، از بارگیری و ارسال 24 ساعته نهاده های دامی از مبدا بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوگیری همزمان5کشتی حامل کالای اساسی وکانتینری در بندر شهیدبهشتی

پهلوگیری همزمان5کشتی حامل کالای اساسی وکانتینری در بندر شهیدبهشتی