مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 08:502023-01-06سياسي

تعاونی مرزنشینان استان بوشهر فعال شد/توزیع چهار تن برنج


استاندار بوشهر از فعال شدن تعاونی مرزنشینان استان بوشهر خبر داد و گفت: از طریق این تعاونی ها تاکنون بیش از 4 هزار تن برنج در حال توزیع است و صدها تن روغن، - ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از فعال شدن تعاونی مرزنشینان استان بوشهر خبر داد و گفت: از طریق این تعاونی ها تاکنون بیش از 4 هزار تن برنج در حال توزیع است و صدها تن روغن، چای و دیگر ملزومات مورد نیاز مردم وارد شده است.

احمد محمدی زاده جمعه 16 دی در نشست شورای گفت وگو دولت با بخش خصوصی استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی ویژگی های این سردار بزرگ اسلام را برشمرد و اظهار کرد: تمام خصوصیّات اخلاقی، اخلاص و مجاهدت در شهید حاج قاسم سلیمانی وجود داشت که الگو برای همه عرصه ها و اقشار مردم محسوب می شود.

وی با تأکید بر رفع موانع و حل مشکلات بخش خصوصی گفت: زمینه تحقق مطالبات فعالان بخش اقتصادی، کشاورزی و تولیدکنندگان تسهیل و تسریع شود.

استاندار بوشهر همکاری مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی در حل مشکلات بخش خصوصی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: 2 مزیت مهم استان بوشهر تولید خرما و پرورش آبزیان از جمله ماهی و میگو است که در این راستا امسال 2 جشنواره بین المللی خرما و آبزیان در بوشهر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی مرزنشینان استان بوشهر فعال شد/توزیع چهار تن برنج

تعاونی مرزنشینان استان بوشهر فعال شد/توزیع چهار تن برنج