مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 20:002023-01-05سياسي

ماهیت جمهوری اسلامی با نظام سلطه در تعارض است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با قدرتمند شدن حل می شود و نه با مذاکره، گفت: ماهیت جمهوری اسلامی با نظام سلطه در تعارض است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در آیین تشییع شهید گمنام در شهرک ولی امر وزارت دفاع، طی سخنانی با اشاره به مجاهدت های شهدا در دفاع از کشور اظهار داشت: همه ما می دانیم که اگر ایثارگری شهدا نبود، ما امروز این استقلال، آزادی و امنیت را نداشتیم.

وی با اشاره به حمله رژیم بعثی به ایران اسلامی، گفت: نظام سلطه و سردمداران نظام استکباری دنیا که در پرتو انقلاب اسلامی، منافعشان به خطر افتاده بود به سرزمین ما حمله کرده و انواع تجهیزات نظامی را در اختیار صدام قرار دادند تا این مردم بی پناه را زیر رگبار گلوله های خود بگیرد و جلوی حرکت رو به توسعه نظام اسلامی را مسدود کند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: جرم ملت ایران این بود که می خواستند استقلال داشته باشند و تحت سلطه هیچ ابرقدرتی نروند؛ اما دنیای استکبار می گفت اجازه نمی دهیم که شما بر مسائل سیاسی، نظامی و اقتصادی کشورتان حاکم باشید.

حجت الاسلام آقاجانپور ادامه داد: مردم شجاع و دلیر ما با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند و برای اولین بار در تاریخ ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیت جمهوری اسلامی با نظام سلطه در تعارض است

ماهیت جمهوری اسلامی با نظام سلطه در تعارض است