مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 19:352023-01-05اقتصادي

پایان روز نخست هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس


رییس هیئت سوارکاری گلستان از پایان روز نخست هفته نهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس خبر داد و گفت: در پایان رقابت های امروز رقمی معادل چهار میلیارد و 221 میلیون ریال جایزه به نفرات اول تا سوم پرداخت شد.

- ناصر رزاقیان عصر امروز پنج شنبه 15 دی 1401 با بیان اینکه روز نخست هفته نهم کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس ظهر امروز آغاز و لحظاتی پیش پایان یافت، اظهار کرد: در روز نخست برگزاری هفته نهم 55 رأس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان با هم به رقابت پرداختند.

رییس هیئت سوارکاری گلستان با تأکید بر اینکه در مجموع رقمی معادل چهار میلیارد و 221 میلیون ریال به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب های اول تا سوم اهدا شد، ادامه داد: در این روز اسب هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 کورس شامل چهار دور هزار متری، یک دور هزار و 200 متری و یک دور هزار و 600 متری حضور داشتند.

گفتنی است، رقابت در دور نخست این مسابقات بین 8 رأس اسب بیش از سه ساله نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس 7 به مسافت هزار و 200 متر بود که اسب تریتا زودتر از دیگر اسب ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب های شهبد آریاسب یزدان و سردار سلیم به ترتیب دوم و سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان روز نخست هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس

پایان روز نخست هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس