مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 17:252023-01-05حوادث

سارقان مسلح طلا در خرمشهر دستگیر شدند


اعضا ی باند 4 نفره سارقان مسلح که در شهرستان خفر اقدام به سرقت 2 کیلوگرم طلا کرده بودند، در خرمشهر دستگیر و روانه زندان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه طلا فروشی در یازدهم آذر ماه سال جاری در شهرستان خفر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی خفر و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی ادامه داد : شاکی در اظهارات خود بیان کرد ساعت 7 شب یازدهم آذرماه سال جاری در حالی که در حال رفتن به منزل بودم یک سواری پژو پارس فاقد پلاک به همراه 4 سرنشین با صورت پوشیده و با تهدید سلاح گرم من را سوار و به درب مغازه  ام (طلافروشی) بردند و پس از باز کردن درب اقدام به سرقت حدود 2 کیلوگرم طلا به ارزش 20 میلیارد ریال کردند و سپس من را در بیابان  های اطراف خفر رها و متواری شدند.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد : کارآگاهان پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی خفر تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی پس از یک ماه مطلع شدند که سارقان پس از سرقت به شهرستان خرمشهر متواری شده اند.

سردار حبیبی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضایی به خرمشهر اعزام و با همکاری کارکنان انتظامی آن شهرستان موفق شدند هر 4 نفر سارق مسلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مسلح طلا در خرمشهر دستگیر شدند

سارقان مسلح طلا در خرمشهر دستگیر شدند