مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 16:052023-01-05اقتصادي

تجهیز کامل راهدارخانه های نهاوند در زمستان


مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهاوند از آماده باش 30 نیروی راهدار و آماده سازی بیش از 20 دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری در سه راهدارخانه مستقر در شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، عمید الوند بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود بیش از 60 کیلومتر راه اصلی و 500 کیلومتر راه روستایی و فرعی در شهرستان اظهار کرد: امسال برای اجرای طرح راهداری زمستانی، سه راهدارخانه در فیروزان، گردنه گاماسیاب و مرکز اداری جانمایی شده که آماده ارائه خدمات هستند.

وی اضافه کرد: در طرح راهداری زمستانی امسال 30 نفر نیروی انسانی شامل اپراتورهای ماشین آلات، راهداران و نیروهای پشتیبانی و نظارتی در نظر گرفته شده تا بهترین سطح خدمات رسانی بر اساس توان لجستیکی برای کاربران جاده ای ارائه شود.

 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند افزود: ماشین آلات موجود که عمدتا در مرکز اداره و راهدارخانه گرین در گردنه گاماسیاب مستقر هستند شامل گریدر، کامیون سنگین مایلر خودپاش ، لودر، تریلر و بولدوزر برای برف روبی و جلوگیری از یخبندان جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند.

وی از تامین و ذخیره سازی بیش از 680 تن مخلوط نمک، شن و ماسه و دپوی آنها در راهدارخانه ها خبر داد و تصریح کرد: مصالح مورد نیاز برای برفروبی و نمک پاشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز کامل راهدارخانه های نهاوند در زمستان

تجهیز کامل راهدارخانه های نهاوند در زمستان