مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:402023-01-05سياسي

ارتباطات دیجیتال موجب غارت فرهنگ دینی شده است


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: متاسفانه اکنون ارتباطات دیجیتال موجب غارت فرهنگ دینی شده است و این موضوع، بزرگترین عاملی است که حتی به فرهنگ دینداری روستاییان ما خدشه وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در آیین آغاز طرح تحول روستایی که با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد، اظهار کرد:متاسفانه اکنون ارتباطات دیجیتال موجب غارت فرهنگ دینی شده است و این موضوع، بزرگترین عاملی است که حتی به فرهنگ دینداری روستاییان ما خدشه وارد کرده است.

 نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: لازم است دهیاران به این موضوع توجه داشته باشند زیرا همین روحیه دینداری موجب بسیاری از حرکت ها در روستاها بوده است.

وی ادامه داد: بسیاری از حرکت هایی که در گذشته در کشور رخ داده است، منشاء آن به روستا باز می گردد و حتی واقعه گوهرشاد نیز که علیه بی حجابی رخ داد با مجاهدت روستاییان شکل گرفت.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی اظهار کرد: افرادی که در جامعه روستایی مسوولیتی دارند باید به موضوع هویت روستا نیز توجه داشته باشند و تنها مسائل اقتصادی مد نظر آنان نباشد.

محبت و صمیمیت، سرمایه تمام حرکت ها است و در مسیر آبادسازی روستاها این نوع مدیریت باعث تحول خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباطات دیجیتال موجب غارت فرهنگ دینی شده است

ارتباطات دیجیتال موجب غارت فرهنگ دینی شده است