مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:402023-01-05سياسي

تبیین شخصیت سردار دلها هدف کاروان قرآنی شهید سلیمانی است


نایین_رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین گفت: تبیین شخصیت سردار دلها، هدف کاروان قرآنی شهید سلیمانی در نایین و سرتاسر کشور است.

- علیرضا پیرمرد نایینی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، از حضور کاروان شهید سلیمانی در شهر نایین خبر داد و اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان، با محوریت کاروان قرآنی شهید سلیمانی، محافل انس با قرآن و شهدا را در بسیاری از شهرهای کشور برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در نایین با استقبال و حضور پرشور و بی نظیر مردم و مسئولان برگزار شد، گفت: این کاروان قرآنی در هفته دوم دی ماه و همزمان با شب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، از نماز مغرب و عشاء با اجرای مهدی صفری، مجری شبکه قرآن و معارف سیما و تلاوت سید مصطفی حسینی و سعید پرویزی، قاریان رتبه یک و برتر کشوری در آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی علیه السلام شهرستان نایین به اجرای برنامه پرداختند و پس از آن عازم خمینی شهر شدند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین ادامه داد: مراسم استقبال از کاروان قرآنی توسط مسئولان شهرستان نایین، ادای احترام به شهدای خفته در گلزار آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی علیه الس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین شخصیت سردار دلها هدف کاروان قرآنی شهید سلیمانی است

تبیین شخصیت سردار دلها هدف کاروان قرآنی شهید سلیمانی است