مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:202023-01-05اقتصادي

صدور نخستین پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی با محوریت زعفران در زاوه


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه و زاوه از صدور نخستین پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی کشور با رویکرد زعفران در شهرستان زاوه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه و زاوه از صدور نخستین پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی کشور با رویکرد زعفران در شهرستان زاوه خبر داد.

علی محمدی افزود: نخستین پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی استان با رویکرد زعفران در زمینی به مساحت حدود 70 هزار مترمربع در شهرستان زاوه و با مشارکت و هماهنگی اداره جهاد کشاورزی صادر شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه و زاوه ادامه داد: شهرستان زاوه و تربت حیدریه بیشترین سطح زیر کشت زعفران در کشور و جهان را دارد و به همین دلیل گردشگری کشاورزی یکی از فرصت ها و ظرفیت های گردشگری در این منطقه است که بهره برداری از آن در دستور کار قرار گرفت.

محمدی اظهار کرد: در این طرح گردشگری با تعامل بین کشاورز و گردشگر تجربه فعالیت های کشاورزی، دامداری، خدماتی، پذیرایی سنتی و .

در معرض دید گردشگران قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، محمدی یادآور شد: گردشگری کشاورزی به عنوان یکی از شاخه های نوین گردشگری ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور نخستین پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی با محوریت زعفران در زاوه

صدور نخستین پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی با محوریت زعفران در زاوه