مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:002023-01-05حوادث

باران و بالگرد به داد جنگل های شرق مازندران رسید


آتش سوزی  در جنگل های نکا و گلوگاه که از صبح چهارشنبه 14 دی ماه آغاز شده بود تا بامداد 15 دی ماه ادامه داشت و با کمک بسیج همگانی منابع طبیعی و ادارات و مردم اطفا و مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شرق مازندران، آتش سوزی جنگل های نکا و گلوگاه از صبح روز گذشته آغاز شده بود و براساس اعلام مدیریت بحران مازندران 13 هکتار از جنگل های این مناطق در آتش سوخت.

اگرچه میزان دقیق خسارت به دلیل شیب تند و بارش باران تاکنون به درستی اعلام نشده است، اما در 24 ساعت گذشته، به کمک نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، فرمانداری، سپاه، هلال احمر و نیروهای مردمی و بسیج آتش مهار شده است.

در کنار آماده باش و فعالیت همه نیروها هلی کوپتر مهار آتش هلال احمر هم به داد جنگل های نکا  و گلوگاه رسید.

نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، نیروهای امنیتی احمر، محیط زیست، سپاه، بسیج، دوستداران طبیعت و نیروهای مردمی منطقه در اطفای حریق  وارد کار شده و کمک کردند تا شاهد خاموش شدن حریق در جنگل های گلوگاه و نکا در شرق مازندران باشیم.

اطفای کامل آتش در جنگل های گلوگاه رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گلوگاه اظهار کرد: با شروع آتش سوزی نیروها وارد کار شدند اما به دلیل صعب العبور منطقه عملیات اطفا با کندی انجام شد و وزش باد گرم  در روز گذشته موجب شد تا دوباره شعله ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران و بالگرد به داد جنگل های شرق مازندران رسید

باران و بالگرد به داد جنگل های شرق مازندران رسید