مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 14:402023-01-05اقتصادي

232 راهدار خراسان جنوبی در طرح زمستانه خدمت رسانی می کنند


رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح راهداری زمستانی 232 راهدار و 33 باب راهدارخانه مشغول خدمات رسانی هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح راهداری زمستانی 232 راهدار و 33 باب راهدارخانه مشغول خدمات رسانی هستند.

حسن سپاهی، امروز پنج شنبه 15 دی در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح راهداری زمستانی اظهار کرد: در قالب این طرح 232 راهدار و 33 باب راهدارخانه مشغول خدمات رسانی به کاربران جاده ای و هم استانی ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: از ابتدای این طرح تا کنون با توجه به ورود چندین سامانه بارشی به استان، 3730 کیلومتر از محورهای استان توسط ماشین آلات راهداری و راهداران استان بازگشایی و نمک پاشی شده است.

سپاهی با بیان اینکه در حال حاضر 145 خودرو نیمه سنگین و 119 خودرو سنگین مشغول فعالیت های راهداری هستند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و 427 مورد تعمیرات بر روی ماشین آلات انجام و بیش از 11 هزار قطعه انواع لوازم یدکی برای راه اندازی ماشین آلات خریداری شده است.

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: علاوه بر فعالیت های تعمیر و نگهداری ماشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

232 راهدار خراسان جنوبی در طرح زمستانه خدمت رسانی می کنند

232 راهدار خراسان جنوبی در طرح زمستانه خدمت رسانی می کنند