مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 14:352023-01-05بين الملل

پیام تبریک جنبش جنبش حماس به مناسبت آزادی قدیمی ترین اسیر فلسطینی


جنبش حماس تأکید کرد که «کریم یونس» و راهی که پیموده است، افتخاری برای همه فلسطینیان و مایه امیدواری آنها برای پایداری و ثبات بیشتر تا رسیدن به استقلال و آزادی خواهد بود.

- جنبش حماس تأکید کرد که کریم یونس و راهی که پیموده است، افتخاری برای همه فلسطینیان و مایه امیدواری آنها برای پایداری و ثبات بیشتر تا رسیدن به استقلال و آزادی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای آزادی کریم یونس قدیمی ترین اسیر فلسطینی از چنگال رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، در بیانیه جنبش حماس درباره آزادی کریم یونس آماده است: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس آزادی کریم یونس پس از 40 اسارت در زندان های رژیم جنایتکار که طی آن نمونه بارزی از پایداری، صبر و بردباری را به نمایش گذاشت و در نهایت با عزم و اراده پولادین بر سازمان زندان های رژیم صهیونیستی پیروز شد، تبریک می گوییم.

اسیر کریم یونس و راهی که پیموده است، افتخاری برای همه فلسطینیان و مایه امیدواری آنها برای پایداری و ثبات بیشتر تا رسیدن به استقلال و آزادی خواهد بود.

جنبش حماس در ادامه بیانیه خود تأکید کرد: ما نیز در کنار خانواده این اسیر مبارز و عموم مردم فلسطین و دیگر اسرای قهرمان، از آزادی کریم یونس خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک جنبش جنبش حماس به مناسبت آزادی قدیمی ترین اسیر فلسطینی

پیام تبریک جنبش جنبش حماس به مناسبت آزادی قدیمی ترین اسیر فلسطینی