مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 14:352023-01-05سياسي

سخنرانان آیین اعتکاف جنگ رسانه ای دشمن را به مردم گوشزد کنند


نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با تاکید بر عدم سیاسی کردن مراسم اعتکاف، گفت: ضرورت دارد که سخنرانان آیین اعتکاف جنگ رسانه ای دشمن را به مردم گوشزد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر پنجشنبه در نشست منطقه ای ستاد مردمی اعتکاف در گرگان اظهارکرد: وظیفه داریم که در مراسم اعتکاف، رویکرد استکبار جهانی و جنگ شدید رسانه ای دشمن برای جداکردن مردم با نظام به درستی برای جامعه به ویژه نسل جوان بازگو و تبیین شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بنده با سیاسی کردن اعتکاف مخالف هستم، اما این دیدگاه منافاتی با تبیین مسائل نداشته و ندارد.

نورمفیدی ادامه داد: ضرورت دارد تا نخبگان و روحانیون شرایط حساس کنونی و هجمه ای که از سوی بدخواهان به کشور وارد می شود را به درستی برای آحاد جامعه بازگو کنند.

وی گفت: شرایط دسترسی به خدمات و وضعیت کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مطرح و دستاوردهای کنونی هم گفته شود تا مردم بیشتر آگاه شوند.

امام جمعه گرگان افزود: بازگویی توانمندی های علمی جوانان مستعد همان مسئله تبیین است که همه باید به آن توجه کنند.

نورمفیدی گفت: باید نهایت برنامه ریزی برای حضور افراد مؤثر برای بهره گیری درست تبیینی در سخنرانی باشیم تا ضمن اثرگذاری، آن خلوت راز و نیاز به درگاه اله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانان آیین اعتکاف جنگ رسانه ای دشمن را به مردم گوشزد کنند

سخنرانان آیین اعتکاف جنگ رسانه ای دشمن را به مردم گوشزد کنند