مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:302023-01-05سياسي

ساماندهی کودکان کار و متکدیان در دستور کار قرارگاه اجتماعی البرز


استاندار البرز با بیان اینساماندهی کودکان کار و متکدیان در دستور کار ویژه قرارگاه اجتماعی استان قرار گرفت، گفت: حمایت از بانوان سرپرست خانوار در قالب کارگروهی ویژه دنبال می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی ظهر پنجشنبه در جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به کودکانی که در حوزه پسماند کار می کنند، افزود: ساماندهی و تصمیم گیری در خصوص این موضوع در کارگروه پسماند استان باید صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در نشست قبل مقرر شد کارگروه و یا ستادی بمنظور اتخاذ تدبیر برای ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان تشکیل شود و باید گزارشی دقیق از روند این امر مهم ارائه شود.

عبداللهی گفت: ساماندهی کودکان کار و متکدیان باید در دستور کار قرار گیرد و با جدیت دنبال شود.

وی افزود: باید از ظرفیت یکی از سمن های فعال استان برای مدیریت و ساماندهی دستفروشان در خیابان ها و معابر استان استفاده شود در این راستا حمایت های لازم را خواهیم داشت.

استاندار البرز گفت: با تشکیل این قرارگاه و تشریک مساعی به نظرات و برنامه های مشترک و عملیاتی برای حل موضوعات اجتماعی استان رسیده ایم.

وی افزود: نظام مسائل و مشکلات، احصا شده و تاکنون برنامه های مؤثری پیاده سازی شده است از این رو باید این روند را ادامه دهیم و تحولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کودکان کار و متکدیان در دستور کار قرارگاه اجتماعی البرز

ساماندهی کودکان کار و متکدیان در دستور کار قرارگاه اجتماعی البرز