مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:252023-01-05سياسي

انسان سازی، دستاورد مکتب حاج قاسم سلیمانی است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر شهادت حاج قاسم و یاد او بتواند در دل ها چنین نفوذی داشته باشد که اثر آن، ختم به انسان سازی شود، - در آن صورت مکتب سلیمانی در ما اثر گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح پنجشنبه، در ویژه برنامه جان فدا ، آیین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در آمفی تئاتر دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: جهاد یک امر ارادی و به مثابه خطی است که نقطه پایانی آن شهادت است، اما فقط کسی به معنای واقعی کلمه و به مصداق آن مرگ تاجرانه به شهادت می رسد که به این خط سرخ باور داشته باشد، اما حتی اگر فرد به واسطه عمل دشمن از دنیا برود، اما به آن اندیشه حاکم بر شهادت باور نداشته باشد، یک شهید غیرارادی است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: موضوعی که مهم است، مسئله شهادت به معنای مطلق لحظه آن نیست بلکه به معنای یک سبک زندگی است که فرد عمری را بر محوریت آن سپری کرده باشد.

شهدای واقعی که مأجور به والاترین مراتب نعمت هستند، در واقع آن کسانی هستند که شهیدانه زیستن را به صورت یک خط حرکتی در تمام طول عمرشان ملاک قرار داده اند و محور همه فعالیت ها، معنویت ها و برنامه ریزی هایشان این بوده که عمل آن ها منطبق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان سازی، دستاورد مکتب حاج قاسم سلیمانی است

انسان سازی، دستاورد مکتب حاج قاسم سلیمانی است