مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:102023-01-05سياسي

لزوم توجه مدیران به شفافیت مسائل مالی در دستگاه های اجرایی لرستان


مسائل مالی به عنوان ابزار پاسخگویی مدیران و اقناع سازی جامعه، از شفافیت لازم برخوردار نبوده و نیازمند توجه و اهتمام بیشتر مدیران است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دیوان محاسبات لرستان گفت: مسائل مالی به عنوان ابزار پاسخگویی مدیران و اقناع سازی جامعه، از شفافیت لازم برخوردار نبوده و نیازمند توجه و اهتمام بیشتر مدیران است.

مظفر جمالی نژاد پانزدهم دی ماه در همایش مسئولیت مالی رؤسا و مدیران دستگاه های اجرایی لرستان، اظهار کرد: گزارشگری مالی به عنوان ابزار پاسخگویی مدیران و اقناع سازی جامعه، از شفافیت لازم برخوردار نبوده و نیازمند توجه و اهتمام بیشتر مدیران است.

وی با تأکید بر اینکه ایفای مسئولیت عمومی و پاسخگویی، با استفاده از ساز و کار گزارش گیری مالی، مهم ترین ابزار اقناع سازی جامعه و افکار عمومی است، ادامه داد: به نحوی که در نظام های اقتصادی و مالی دنیا و بخش های خصوصی مهم ترین ابزار ایفای پاسخگویی و ارائه عملکرد از طریق نظام حسابداری و گزارش های مالی صورت می پذیرد و در اغلب موارد تغییرات در شاخص های اقتصادی و بورس، تحولات مدیریتی، تغییرات سیاست های بودجه ای، مالیاتی و وضع قانون جدید توسط قانون گذاران در زمان انتشار گزارشات سالانه اتفاق می افتد و این گزارشات آینه تمام نما و تصویری کامل از عملکرد دولت ها و مسئولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه مدیران به شفافیت مسائل مالی در دستگاه های اجرایی لرستان

لزوم توجه مدیران به شفافیت مسائل مالی در دستگاه های اجرایی لرستان