مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 12:552023-01-05اقتصادي

ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن به شرکت های تولیدی استان اصفهان


مدیر عامل بانک صنعت و معدن در سفر به استان اصفهان، از واحدهای مهم تولیدی و صنعتی استان بازدید کرد و به دلیل تسهیلگری در روند فعالیت شرکت ها، - ایسنا/اصفهان مدیر عامل بانک صنعت و معدن در سفر به استان اصفهان، از واحدهای مهم تولیدی و صنعتی استان بازدید کرد و به دلیل تسهیلگری در روند فعالیت شرکت ها، تسهیلاتی به آن ها ارائه شد.

در ادامه سفر خورسندیان، مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان اصفهان با حضور هیئت همراه از گروه صنعتی انتخاب در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان بازدید شد.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با بیش از چهار دهه سابقه فعالیت، به عنوان بزرگ ترین مجتمع تولید لوازم خانگی کشور، یکی از قطب های مهم صنعتی کشور است و در حال حاضر بیش از 15 هزار نفر به طور مستقیم در این مجموعه اشتغال دارند.

این مجموعه زنجیره کامل صنعت لوازم خانگی را در اختیار دارد.

در راستای بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از این مجموعه، حدود 4 هزار میلیارد ریال اوراق مرابحه، 10 هزار میلیارد اوراق گام و بیش 4 هزار و 600 میلیارد ریال حد اعتباری سرمایه در گردش توسط بانک صنعت و معدن به این گروه تسهیلات مصوب و پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین در خلال نشست طرح و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در حوزه بانکی با حضور مدیرعامل و اعضای هییت مدیره بانک صنعت و معدن، تفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن به شرکت های تولیدی استان اصفهان

ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن به شرکت های تولیدی استان اصفهان