مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 12:202023-01-05سياسي

منازل روستای خاکک سربیشه گازرسانی شد


با پیگیری های صورت گرفته، خانوارهای ساکن در روستای « خاکک» به جز یک خانه، از نعمت گاز بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حدود یک ماه پیش 13 آبان سال جاری در جلسه ای با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، موانع گاز کشی به منازل روستای خاکک بخش درح شهرستان سربیشه بررسی شد.

در این جلسه فرماندار سربیشه، بخشدار درح، مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری، مدیرعامل شرکت گاز، معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) و نمایندگان تشکل های مردمی و گروه های جهادی حضور داشتند.

سید محمد رضا طالبی، معاون استاندار خراسان جنوبی طی این جلسه گفت: با پیگیری انجام شده، گاز کشی به منازل روستای خاکک سربیشه به زودی انجام می شود.

وی با بیان اینکه بعد از دستور استاندار در این خصوص، این جلسه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مربوط و نمایندگان تشکل های مردمی و گروه های جهادی برای بررسی این موضوع از ابعاد مختلف برگزار شده، افزود: با توجه به اینکه شرکت گاز علمک ها را نصب کرده، وظیفه خود را در این باره انجام داده است.

به گفته طالبی، آن دسته از اهالی این روستا که از توانایی مالی برای پرداخت هزینه های گازکشی به منازل خود برخوردار نیستند در صورتی که تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی باشند، از طریق این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل روستای خاکک سربیشه گازرسانی شد

منازل روستای خاکک سربیشه گازرسانی شد