مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 09:052023-01-05سياسي

زنان، محور سومین گنجواره تخت فولاد


مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری سومین گنجواره نادیده ها و ناگفته های تخت فولاد با موضوع «آشنایی با زنان مشهور در تخت فولاد» خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری سومین گنجواره نادیده ها و ناگفته های تخت فولاد با موضوع آشنایی با زنان مشهور در تخت فولاد خبر داد.

هادی نظری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این رویداد گردشگری که هم زمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود در ادامه سلسله رویدادهای گنجواره ؛ نادیده ها و ناگفته های تخت فولاد است که به معرفی و روایت زندگی زنان شاخص مدفون شدهدر مجموعه تخت فولاد می پردازد.

او ادامه داد: بیش از 18 شخصیت زن شاخص و مؤثر در مجموعه تخت فولاد مدفون شده اند که مریم بیگم، بانو مجتهده امین، بی بی مریم، مادر مرحوم شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی، مادر شاهزاده، نسمه خاتون، زهره بحرینیان، زهرا زندی زاده و قدسیه احتشامی، مورد هدف سومین رویداد گردشگری گنجواره است.

مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد با اشاره به مقام و جایگاه زن در اسلام، اضافه کرد: بیان کرد: زن در نظام الهی جایگاه ویژه ای دارد و بانوان این مرزوبوم همواره در عرصه های مختلف مدیریتی، خانواده، اجتماعی و کارآفرینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان، محور سومین گنجواره تخت فولاد

زنان، محور سومین گنجواره تخت فولاد