مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 06:002023-01-05بين الملل

جنگ اوکراین چگونه انسان دوستی غربی ها را آشکار کرد؟


کشورهای اروپایی که زمانی پذیرش پناهجویان افغانی، عراقی و سوری را «بحران مهاجرت» می نامیدند، هم اکنون در بحبوحه مشکلات سیاسی و اقتصادی، برای سیل میلیونی پناهجویان اوکراینی، - کشورهای اروپایی که زمانی پذیرش پناهجویان افغانی، عراقی و سوری را بحران مهاجرت می نامیدند، هم اکنون در بحبوحه مشکلات سیاسی و اقتصادی، برای سیل میلیونی پناهجویان اوکراینی، آغوش باز کرده اند گروه بین الملل : پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، اتحادیه اروپا به سرعت به این حمله واکنش نشان داد و از کی یف و جنگ زدگان حمایت کرد.

این حمایت از کمک های مستقیم بشردوستانه گرفته تا آغوش باز بر پناهجویان اوکراینی را شامل می شد.

اتحادیه اروپا برای اولین بار در تاریخ خود، سازوکار حفاظت موقت را فعال کرد؛ مکانیسمی که بر پایه آن، قوانینی برای کمک به مدیریت ورود انبوه مردم اوکراین به کشورهای اتحادیه ایجاد شدند.

به موازات آن، کمیسیون اروپا به سرعت شروع به هماهنگی با کشورهای اتحادیه اروپا برای جمع آوری اطلاعات در مورد وضعیت این افراد با هدف جلوگیری از قاچاق انسان کرد.

بر پایه آخرین آماری که آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) در تاریخ 29 نوامبر 2022 منتشر کرد، کشورهای اروپایی هر کدام سهمی از میزبانی آوارگان اوکراینی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اوکراین چگونه انسان دوستی غربی ها را آشکار کرد؟

جنگ اوکراین چگونه انسان دوستی غربی ها را آشکار کرد؟