مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 03:552023-01-05سياسي

نماینده پارلمان سوریه: مقاومت از میراث شهید سلیمانی قدرت می گیرد


رییس کمیته دوستی پارلمان سوریه و ارمنستان تأکید کرد که نقش آفرینی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم و عناصر تکفیری در سوریه بر هیچ کس پوشیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لوسی اسکه نیان رییس کمیته دوستی پارلمان سوریه و ارمنستان گفت که دشمنان نباید تصور کنند که با ترور سردار سلیمانی همه چیز تمام شد بلکه تأثیرات وی همچنان ادامه دارد و شهادت او باعث خلق حماسه ای بزرگ در جهان عربی و اسلامی شد و مقاومت از میراث شهید سلیمانی قدرت می گیرد.

لوسی اسکه نیان در گفت وگو با خبرگزاری فارس تأکید کرد که زبان و قلم از وصف شهید سلیمانی و ابعاد شخصیتی او ناتوان است با وجود اینکه سران دشمن صهیونیستی از جمله آویو کوخافی رییس ستاد مشترک ارتش این رژیم مدعی هستند که طرح های شهید سلیمانی در سوریه را به شکست کشانده اند.

وی افزود که نقس سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم و عناصر تکفیری در سوریه غیرقابل انکار است و وی در جبهه های مبارزه علیه تروریسم، انگیزه زیادی ایجاد کرد.

رییس کمیته دوستی پارلمان سوریه و ارمنستان همچنین گفت که بایستی نقش شهید سلیمانی را در حمایت از نمادهای مذهبی، عبادتگاه ها و کلیساها در برابر تخریب و نابودی توسط تروریست های چند ملیتی که از طریق ترکیه وارد سوریه می شدند، یادآور شویم همچنانکه حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پارلمان سوریه: مقاومت از میراث شهید سلیمانی قدرت می گیرد

نماینده پارلمان سوریه: مقاومت از میراث شهید سلیمانی قدرت می گیرد