مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 22:052023-01-04سياسي

520 هزار خدمت درمانی در جمعیت هلال احمر ارائه شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیمان نامدار در پانزدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی طب اورژانس ایران با اشاره به اهم فعالیت های جمعیت هلال احمر در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: - معاون بهداشت، درمان و توان بخشی جمعیت هلال احمر از ارائه 520 هزار خدمت درمانی به مردم توسط هلال احمر طی 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیمان نامدار در پانزدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی طب اورژانس ایران با اشاره به اهم فعالیت های جمعیت هلال احمر در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: بر اساس اساسنامه جمعیت هلال احمر، کاهش آلام بشری یکی از وظایف اصلی جمعیت است و تلاش می شود در عرصه های مختلف به این وظیفه عمل شود.

این امر در طول یکصد سال گذشته با جدیت از سوی هلال احمر پیگیری شده است.

وی افزود: بر همین اساس طی شش ماه نخست امسال، 520 هزار خدمت درمانی، 71 هزار خدمت در حوزه توان بخشی و 461 هزار خدمت در مراکز درمانی خارج از کشور به مراجعه کنندگان ارائه شده است.

معاون بهداشت، درمان و توان بخشی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: هلال احمر علاوه بر خدمت رسانی به مردم در داخل کشور در حوزه دیپلماسی سلامت نیز فعالیت های زیادی داشته است و هم اکنون در 13 کشور جهان و در قاره های آسیا، آمریکا و آفریقا به نیازمندان خدمات بهداشتی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

520 هزار خدمت درمانی در جمعیت هلال احمر ارائه شده است

520 هزار خدمت درمانی در جمعیت هلال احمر ارائه شده است