مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 19:502023-01-04سياسي

آیت الله جنتی: افرادی که در ترور شهید سلیمانی نقش داشتند حتما تقاص پس خواهند داد


کسانی که در ترور شهید سلیمانی و همراهانش نقش داشته اند حتما تقاص این اقدام غیرانسانی خود را پس خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان عصر امروز (چهارشنبه 14 دی 1401) با اشاره به 13 دی سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان او گفت: یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی می داریم و از همه کسانی که این روزها در ایران، عراق و سایر کشورها در جهت بزرگداشت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یاران شان تلاش کردند، تشکر می کنیم.

وی افزود: شهید سلیمانی دشمن برجسته جریان های تروریستی بود و آنان که او را ناجوانمردانه ترور کردند نشان دادند پدرخوانده های تروریست ها هستند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه آزادگان جهان خونخواه این شهدا هستند، تاکید کرد: کسانی که در ترور شهید سلیمانی و همراهانش نقش داشته اند حتما تقاص این اقدام غیرانسانی خود را پس خواهند داد.

وی تصریح کرد: پرورش مومنان مجاهدی مانند شهید سلیمانی که هم در بصیرت و شناخت به موقع جبهه حق موفقند و در دفاع از حق استقامت نشان می دهند از برکات حیات طیبه معصومین(ع) و از دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: ترس دشمنان از شهید سلیمانی و مکتب او باعث شده، ترور رسانه ای این شهید را در دستور کار خود قرار دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: افرادی که در ترور شهید سلیمانی نقش داشتند حتما تقاص پس خواهند داد

آیت الله جنتی: افرادی که در ترور شهید سلیمانی نقش داشتند حتما تقاص پس خواهند داد