مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 19:402023-01-04اقتصادي

ارائه تضامین مشکل شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات


مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت: ارائه تضامین مشکل شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی برای دریافت تسهیلات بند الف تبصره 18 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ذاکریان عصر چهارشنبه در قرارگاه حمایت و تسهیل گری از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهار کرد: پیرامون اعتبارات بند الف تبصره 18 میزان 3.

7 درصد طرح های مصوب مربوط به حوزه دانش بنیان به ارزش 856 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی، بیان کرد: میزان طرح های پرداخت شده 152 میلیارد ریال برای 9 طرح دانش بنیان بوده است.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه بند الف تبصره 18 در اداره کل اقتصاد و دارایی فعالیت دارد، بیان کرد: تاکنون در این مورد 20 جلسه کمیته استانی و 41 کمیته کارشناسی با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی برگزار شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت: هشت وبینار نیز با وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت کشور نیز در این زمینه برگزار کرده ایم تا بتوانیم در حوزه کاری خود مشکلات شرکت های دانش بنیان استان را بررسی و رفع کنیم.

ذاکریان با تأکید بر اینکه با ارزش ترین دارایی جوانان فعال در این شرکت ها فکر و اندیشه آنان است، بیان کرد: از این جهت وثایق لازم را ندارند که بتوانند برای دریافت تسهیلات به وثیقه بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تضامین مشکل شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات

ارائه تضامین مشکل شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات