مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 19:152023-01-04سياسي

کسانی که در ترور شهید سلیمانی نقش داشتند حتماً تقاص پس خواهند داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله احمد جنتی روز چهارشنبه با اشاره به 13 دی سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان او گفت: - دبیر شورای نگهبان گفت: کسانی که در ترور شهید سلیمانی و همراهانش نقش داشته اند حتما تقاص این اقدام غیرانسانی خود را پس خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله احمد جنتی روز چهارشنبه با اشاره به 13 دی سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان او گفت: یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی می داریم و از همه کسانی که این روز ها در ایران، عراق و سایر کشور ها در جهت بزرگداشت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یاران شان تلاش کردند، تشکر می کنیم.

دبیر شورای نگهبان افزود: شهید سلیمانی دشمن برجسته جریان های تروریستی بود و آنان که او را ناجوانمردانه ترور کردند نشان داده اند پدرخوانده های تروریست ها هستند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه آزادگان جهان خونخواه این شهدا هستند، تاکید کرد: کسانی که در ترور شهید سلیمانی و همراهانش نقش داشته اند حتما تقاص این اقدام غیرانسانی خود را پس خواهند داد.

وی تصریح کرد: پرورش مومنان مجاهدی مانند شهید سلیمانی که هم در بصیرت و شناخت به موقع جبهه حق موفقند و در دفاع از حق استقامت نشان می دهند از برکات حیات طیبه معصومین (ع) و از دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که در ترور شهید سلیمانی نقش داشتند حتماً تقاص پس خواهند داد

کسانی که در ترور شهید سلیمانی نقش داشتند حتماً تقاص پس خواهند داد