مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:552023-01-04اقتصادي

رشد صادرات و افزایش تخلیه کالا در بندر کاسپین


معاون امور بندری و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد انزلی از رشد 149 درصدی صادرات و افزایش 59 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری کاسپین در 9 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، معاون امور بندری و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به تأمین 227 هزار تن روغن خام موردنیاز واحدهای تولیدی کشور از طریق بندر کاسپین از ابتدای امسال تاکنون اظهار کرد: در این مدت، علاوه بر رشد 149 درصدی صادرات در بندر کاسپین، تخلیه و بارگیری کالا نیز در این مجتمع بندری 59 درصد افزایش یافته است.

به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون با ورود و خروج 142 کشتی بیش از 460 هزار تن کالا در مجتمع بندری کاسپین تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد 59 درصدی در تناژ و 43 درصدی در تعداد شناور داشته است.

معاون امور بندری و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به تخلیه 101 کشتی در مجتمع بندری کاسپین در 9 ماهه نخست امسال افزود: کالاهای تخلیه شده در بندر کاسپین شامل غلات، نهاده های دامی، روغن خام خوراکی موردنیاز واحدهای تولیدی کشور، چوب و کالاهای کانتینری بوده است.

افزایش 149 درصدی صادرات کالا از بندر کاسپین از ابتدای امسال تاکنون دبیر میز تجارت با اوراسیا منطقه با اشاره به رشد 54 درصدی کالای کانتینری تخلیه و بارگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد صادرات و افزایش تخلیه کالا در بندر کاسپین

رشد صادرات و افزایش تخلیه کالا در بندر کاسپین