مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:202023-01-04اقتصادي

نیاز روزانه کشور به بنزین حدود 100 میلیون لیتر است


معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه نیاز روزانه کشور به بنزین حدود 100 میلیون لیتر است، گفت: 45 درصد بنزین مورد نیاز کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیاء تامین می شود.

- تبریز- معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه نیاز روزانه کشور به بنزین حدود 100 میلیون لیتر است، گفت: 45 درصد بنزین مورد نیاز کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیاء تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار اسداله حاجی زمانی عصر چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب ارس به دشت شبستر و مرند و تبریز گفت: روزانه به طور میانگین در کشور به 100 میلیون لیتر بنزین نیاز داریم که 45 درصد بنزین مورد نیاز کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در پالایشگاه ستاره خلیج فارس تأمین می شود.

وی افزود: یک پالایشگاه دیگر در کنار پالایشگاه ستاره خلیج فارس توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) احداث می شود و به تولید روزانه بنزین در کشور 13 میلیون لیتر اضافه خواهد شد.

حاجی زمانی افزود: این مجموعه با نگاه رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی و با محور قراردادن روحیه جهادی، سلامت نفس و صداقت و در راستای سند چشم انداز 20 ساله کشور و رسیدن به اهداف افق ایران 1404 با رویکرد اقتصاد مقاومتی به عنوان یک مجموعه تخصصی مجرب، زبده و توانمند تا به حال توانسته است ضمن بکارگیری پیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز روزانه کشور به بنزین حدود 100 میلیون لیتر است

نیاز روزانه کشور به بنزین حدود 100 میلیون لیتر است